کلینیک فوق تخصصی دکتر فاطمه احمدپور

https://sbm24.com/drfatemehahmadpour      ویزیت آنلاین

مقالات و مطالب

بیوپسی آندومتر

بیوپسی ( نمونه برداری) اندومتر یک روش تشخیصی است که شامل برداشت و معاینه ی بافت هایی است که از داخل اندومتر رحم برداشته شده است ( داخلی ترین لایه ی پوشاننده ی رحمی). این روش تشخیصی به دلایل زیر انجام می شود: • معاینه ی علت خونریزی زیاد از حد، در طی دوره های قاعدگی و یا بین آن ها. • بررسی علت خونریزی پس از قاعدگی این روش در وضعیت لیتوتومی انجام می شود. بیمار صاف به پشت ( سوپاین) می خوابد، وپاها را رو به بالا و در محلی مناسب قرار می دهد. - وسیله ای به نام اسپکولوم وارد واژن می شود. - این وسیله در داخل دهانه رحم به سمت رحم کشیده می شود و نمونه بدست می آید. - معمولا در مراکز جراحی سرپایی، مطب پزشک و یا در بیمارستان انجام می شود و معمولا پس از انجام آن فرد می تواند به خانه برود. - بررسی توسط متخصص زنان انجام می شود. - معمولا 20 تا 30 دقیقه زمان می برد. مواردی که باید پیش از انجام این روش به اطلاعات پزشک رساند: • تهیه لیست کاملی از داروهای مصرفی. • اگر شما به دارو و یا غذای خاصی حساسیت دارید، اطلاع دهید. • اگر شما داروهای رقیق کننده ی خون استفاده می کنید، مثل آسپرین، وارفارین، مکمل های گیاهی و یا سایر داروها به پزشک خود اطلاع دهید. • اگر شما و یا یکی از بستگان شما تاریخچه ی اختلالات خونریزی دهنده دارید. • اگر شما دیابت، فشار خون بالا، درد در قفسه سینه و یا سابقه ی حملات قلبی دارید. • اگر شرح حالی از شکستگی های استخوانی مکرر برای شما وجود دارد. • اگر جراحی های دیگری هم برای شما انجام شده است
خبر
دکتر فاطمه احمد پور

Dr.Fatemeh Ahmadpour

1st Unit /2nd Floor/Complex 88

4th Alley/Molla Sadra St

Namazi Sq/Karim Khane Zand Blv

phone: +9871- 36473574

Cellphone: 0917 561 0711

Shiraz .Fars.Iran

ایران ، شيراز ، شارع زند، شارع الملا صدرة ، زقاق رقم 4 ، المجمع الطبي 88 ، الطابق الثاني

Copyright by KimiaTahlil 2016. All rights reserved.